czwartek, 28 marca 2013

Something else


Czas płynie i płynie jak rzeka,
nigdy nie wiemy co nas tak naprawdę czeka,

Znowu się robią zaległości...
Ale witam, witam, witam u siebie nowych gosci... xd

Dawno mnie tu nie było,
a dzisiaj Wam zdjęć troszkę przybyło ;p

Taki to ze mnie poeta,
więc kilka look'ów do kotleta.... ha ha ha  xd

Pozdro xd



Coś innego.... xd













Bluza - House
Spodnie - Terranova
Buty - New Yorker
Bransoletka - H&M
Pasek - Terranova

 Do usłyszenia niebawem xd



10 komentarzy:

  1. Dzięki za obserwację i fajny wierszyk ułożyłeś ;-)

    Jeśli będziesz miał chwilkę zapraszam na prosty konkurs.
    Pomóż mi spełniać marzenia. Liczę na Ciebie ;-)
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2013/03/prosty-konkurs-wystarczy-tylko-oddac-gos.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie xd

      Oczywiście pomogę xd

      Usuń
  2. UWielbiam taki luzacki look, genialna bluza i mega buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolego bardzo lubię męskie blogi :) oby tak dalej, na zachętę obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw!!!
    Na pewno chciała bym żeby mój facet tak się ubrał:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń